تسط ستفا استان مرکزی

کارگاه "آشنایی با فن یوز" برگزار شد

۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۳ کد : ۱۰۱۱۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
به همت ستفا استان مرکزی و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، کارگاه آشنایی با فن یوز ۸ مردادماه در سالن اجتماعات مجتمع علمی، آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه "آشنایی با فن یوز" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در جمع کارآفرینان و فناوران و صاحبان اختراع که با هدف آشنایی با سامانه فن یوز صورت گرفت، اظهارکرد: فن یوز تقاضای فناوری و آخرین فناوری‌ هایی را که توسط فناوران، صاحبان صنایع و سرمایه‌ گذاران اعلام شده است را معرفی نموده و بستر را برای برقراری ارتباط میان آنها تا تفاهم نهایی فراهم می‌ نماید.

وی با اشاره به اینکه فن یوز با هدف تسهیل در فرآیند تجاری‌ سازی و تبادل فناوری به ویژه در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌المللی ملی و منطقه‌ ای شکل گرفته است، افزود: صاحبان فناوری با ثبت‌ نام در سامانه فن یوز، ضمن معرفی محصولات و خدمات فناورانه خود به شبکه بزرگ فن یوز متصل می ‌شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سرمایه‌ گذاران حوزه فناوری می ‌توانند با مراجعه به سامانه فن یوز از فناوری‌ های روز مطلع و با ارزیابی اولیه طرح‌ها ضمن ‏‏تقاضای برگزاری جلسه با صاحبان فناوری، ‏‏‏‏‎‎نسبت به خرید یا شراکت در فناوری‌های موجود اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ در پایان این کارگاه آموزشی، استاد مربوطه به سوالات حاضران پاسخ داد.


نظر شما :