مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

جهاد دانشگاهی می تواند ماموریت های بزرگتری را بر عهده بگیرد

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۲ کد : ۱۰۲۹۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تمام ابزار یک مجموعه منسجم، فعال  و پویا با رویکرد جهادی را داراست، گفت: خبرگزاری ایسنا نیز مولود جهاد دانشگاهی است که رویکرد متعالی در تولید اخبار را دارد.
جهاد دانشگاهی می تواند ماموریت های بزرگتری را بر عهده بگیرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به نقل ازایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام عباس دانشی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در جریان بازدید از خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا، مولود مجموعه جهادی جهاد دانشگاهی است که با رویکرد جهادی فعالیت خود را آغاز کرد و موفقیت‌های خوبی نیز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این خبرگزاری رویکرد متعالی در تولید و انعکاس خبر دارد، بیان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور رسانه‌ها می‌توانند برای تغییر رویکردهای غلطی که در گذشته بوده، تاثیرگذار باشند. در حال حاضر در حوزه اشتغال انتظاری که قشر جوان برای جذب مراکز دولتی به منظور امرار معاش داشته، پاسخگو نیست و باید حتما نیروی کار به سمت بنگاه‌ های اقتعصادی حرکت کند و این امر و تحقق تغییرات نیازمند فرهنگ‌سازی است و در این تغییر و نهضت فرهنگی خبرگزاری ایسنا و سایر خبرگزاری می‌توانند موثر باشند.

دانشی افزود: در بررسی 4 دهه انقلاب مشاهده می‌شود که رویدادهایی در کشور خ داد که جرقه آن توسط یک خبرنگار و یک گزارش زده شده است.گاهی ثبت یک گزارش سبب ایجاد یک اقدام بزرگ و برجسته می‌شود و این نشان از اثرگذاری قشر خبرنگار دارد.

وی تاکید کرد: اولویت نخست رسانه‌ها در این شرایط اقتصادی و در این بحرانی که ملت با آن درگیر هستند، باید حل مشکلات مردم باشد که با این رویکرد مطمئنا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

دانشی با اشاره به 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: این مجموعه یکی از نهادهای انقلابی است که در مدت زمان گذشت 4 دهه از انقلاب نقش بسزا در عرصه ‌ های مختلف داشته است که امیدواریم این نقاط مثبت و این سطح از فعالیت جهاد دانشگاهی همچنان استمرار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: جهاد دانشگاهی دارای بخش‌هایی برای مدیریت علمی، ظرفیت جهادی، حرکت سریع و انقلابی و سنجش افکار عمومی است و تقریبا یک مجموعه منسجم قلمداد می ‌ شود که می‌توان ماموریت های بزرگی را بیشتر از آنچه انجام می‌دهد، بر عهده بگیرد.

 


نظر شما :