به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ مرداد ماه :

تجدید میثاق رییس و اعضای جهاددانشگاهی استان مرکزی با شهدا

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰ کد : ۱۰۳۳۹ اخبار عمومی تاپ خبر
جهادگران واحد استان مرکزی با حضور در دانشگاه علوم پژشکی اراک و بر قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه ، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق رییس و اعضای جهاددانشگاهی استان مرکزی با شهدا

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان مرکزی، در تاریخ سه شنبه 15 مرداد ماه 98 و در آستانه سی و نهمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی ، با حضور رییس و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی ‌استان مرکزی و پرسنل دانشگاه علوم پژشکی اراک ، مراسم گل باران قبور شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد .

 شرکت‌کنندگان در این مراسم با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه ادای احترام کردند.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این مراسم با اشاره به مقام و منزلت شهدا گفت:شهدا در حساس ترین موقع با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع و برای نظام جمهوری اسلامی افتخار آفرینی کردند و به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و همین خون مطهر شهدا بود که ایران اسلامی توانسته است به کشوری مقتدر تبدیل شده و در تمامی معادلات بین المللی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: امروز وظیفه ماست که در کنار زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ، راه آنان را دردفاع از ولایت و توسعه ایران اسلامی ادامه دهیم.

 

 


نظر شما :