در راستای طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان خانوار" :

برگزاری نشست صمیمی با  پیشرانان وهنرمندان سرای مهر اراک

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۴ کد : ۱۰۴۰۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نشست صمیمی با پیشرانان و هنرمندان سرای مهر اراک در راستای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان خانوار در استان مرکزی ۱۳ مرداد به همت ستفا استان برگزار شد.
برگزاری نشست صمیمی با  پیشرانان وهنرمندان سرای مهر اراک

 

 

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان مرکزی در حضور جمعی از پیشرانان و هنرمندان سرای مهر در راستای اجرای  طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان، افزود: توان ‌افزایی زنان با توجه به شرایط اقتصادی موجود در دستور کار قرار گرفته  است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح فوق افزایش مهارت، ایجاد کسب و کار پایدار و موفق و رسیدن به درآمد و معیشت شرافتمندانه باشد، خاطرنشان کرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر تجارب حاصل از الگوی نوین مشاغل خانگی است.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان، شناسایی پشتیبان را یکی ازمراحل مهم در این طرح بیان کرد و افزود: پشتیبان می تواند با آموزش ومشاوره، تامین مواد اولیه به ارتقای کیفیت و تضمین فروش محصول زنان سرپرست خانوار را عهده دار باشد.

این مقام مسئول در پایان یادآورشد: با اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گام اساسی جهت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه برداشت.

 

 

 


نظر شما :