نشست توجیهی طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۰۴۰۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 به همت دفترتجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان مرکزی، جلسه توجیهی طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار ۱۴مردادماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
نشست توجیهی طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست که جمعی از زنان سرپرست خانوار استان حضور داشتند، گفت: این طرح همزمان در ۲۴ استان کشور باهدف ‌گذاری اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار در استان اجرا می شود.

وی افزود: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.

غنی پور با بیان اینکه طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خواهد بود، یکی ازاهداف این طرح را اتصال زنجیره فروش به زنجیره تولیدات محصولات خانگی با شناسایی افراد موفق در این زمینه بیان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح با هدف خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار، بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی جهت ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت این قشر اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در طرح فوق، مشاوره عمومی انجام و نحوه اتصال با پشتیبانان و بازار فروش محصول برای حاضران تشریح شد.

 


نظر شما :