در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار؛

تفاهم نامه همکاری با شرکت تعاونی فرش پازیریک خمین منعقد شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۰۶۱۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان خانوار؛ تقاهم نامه همکاری به همت ستقا استان مرکزی با پیشرانان و زنان سرپرست خانوار، ۱۹ مردادماه در شرکت تعاونی فرش پازریک خمین منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری با شرکت تعاونی فرش پازیریک خمین منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در جریان این نشست جزئیات طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برای حاضران تشریح شد.
همچنین درمحل شرکت تعاونی فرش پازیریک خمین، خدماتی در راستای توانمندسازی و اشتغالزایی زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار صورت می گیرد.
هدف از اجرای طرح توانمندسازی و خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار، بهبود معیشت و افزایش رفاه بانوان، بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشرو است.
شرکت تعاونی فرش پازیریک شهرستان خمین به مدیریت خانم جواهری می باشد که حدود50 سال در حال فعالیت است و ارتباط با بازرگانان داخلی و خارجی در راستای صادارت فرش صورت می گیرد.
همچنین  تولیدات فرش شرکت تعاونی پازیریک خمین در قالب  فرش دستبافت و تابلوفرش هم اکنون به کشورهای آلمان، ایتالیا، کانادا، مکزیک، گرجستان و ... صادر می شود.
لازم به ذکر است؛ در این نشست تفاهم نامه همکاری بین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی و شرکت تعاونی پازیریک خمین منعقد شد.


نظر شما :