برگزاری دومین جلسه توجیهی طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی

۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۰۷۲۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
دومین جلسه توجیهی طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" ۲۶ مردادماه به همت ستفا استان مرکزی در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه توجیهی طرح ملی "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی استان مرکزی در جمع زنان سرپرست خانوار استان گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در  استان اجرا می شود.

وی افزود: در قالب این طرح ملی که تا پایان سال جاری ادامه دارد، فرآیند شناسایی، مهارت آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی و تقویت زنجیره کاری برای جامعه هدف دنبال می‌ شود.

غنی پور در ادامه هدف از اجرای این طرح را ورود زنان سرپرست خانوار به چرخه حمایتی، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی جهت اشتغال پایدار و بهبود معیشت و رفاه زنان سرپرست خانوار و ... بیان کرد.

این مقام مسئول در پایان، خاطرنشان کرد: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه فرم های مشاوره طرح ملی زنان سرپرست خانوار بصورت میدانی تکمیل و جهت معرفی به پیشرانان آماده شد.


نظر شما :