نشست صمیمی با مسئول موسسه خیریه بانوان نیکوکار اراک

۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۲ کد : ۱۱۱۱۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نشست صمیمی مدیرستفا استان مرکزی و مسئول موسسه خیریه بانوان نیکوکار اراک در راستای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار،۶ شهریورماه در دفتر سازمان تجاری سازی استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست که در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار صورت گرفت، گفت: این طرح با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و با همکاری سه جانبه جهاددانشگاهی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اجرا می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اتصال به بازار خرید مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از دغدغه‌ های مشاغل خانگی است و در همین راستا، جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح، پس از ارائه مشاوره و آموزش‌ های لازم از طریق پشتیبانان طرح، زمینه اتصال به بازار را برای زنان سرپرست خانوار فراهم می نماید.

خانم فرجی مسئول موسسه خیریه بانوان نیکوکاراراک نیز در این نشست بر همکاری دوجانبه این موسسه و جهاددانشگاهی در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اعلام آمادگی کرد.


نظر شما :