به همت واحد فناور دیجی باغ مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور :

نخستین فروشگاه اینترنتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات راه اندازی شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۱۱۶۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نخستین فروشگاه اینترنتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات ربه همت واحد فناور دیجی باغ مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور راه اندازی شد.
نخستین فروشگاه اینترنتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، محمد فروتن مدیر سایت دیجی باغ گفت : اولین و تنها فروشگاه اینترنتی که حدود ۲۰۰ نوع گیاه آپارتمانی را از طریق پست به درب منزل مشتری می‌رساند و سفارشات را از مبدا تا مقصد “گارانتی” می‌کند، فروشگاه گل و گیاه دیجی باغ است.

وی افزود: قیمت بالای گیاهان آپارتمانی و کمبود تنوع آنان یکی از دغدغه‌های گیاه دوستان است. مخصوصاً افرادی که دسترسی به شهرهای بزرگ و یا بازارهای گل و گیاه ندارند این مشکل را کاملا درک می‌کنند. در این مواقع فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند این خلاء را پوشش دهند اما ارسال گیاهان توسط پست یک امر تقریباً محال بود و فروشگاه‌های آنلاینی که امکان فروش گل و گیاه به سراسر کشور را دارا باشند یا وجود نداشتند و یا اگر وجود داشت از طریق اتوبوس و یا باربری اقدام به توزیع و تحویل گیاهان به مشتری می‌نمودند. در این میان مشکلات عدیده‌ای دیگری نیز مانند گم شدن سفارش، ماندن گیاهان در باربری، حمل نامناسب سفارشات وجود داشت.

مدیر سایت دیجی باغ ادامه داد: مجموعه دیجی باغ با تمرکز بر ارسال گل وگیاه از طریق پست، توانست این معضل را از پیش رو بردارد. شناخت رفتارها و واکنش‌های گیاهان در طول مسیر که گرما، سرما و تاریکی به همراه دارد، یکی از مهمترین بخش های ارسال گیاهان از طریق پست بوده و نیازمند تدبیری درست می‌باشد. در این بین وجود یک سیستم بسته بندی اختصاصی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.


نظر شما :