اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی برگزار شد

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۱۱۷۸۷ اخبار عمومی
همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگرملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس کنگره شهدای دانشجو در اراک برگزار شد.
اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ یکشنبه 7 مهرماه 98  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدای دانشجو برای نسل جوان و دانشجویان استان، اجلاسیه شهدای دانشجو استان مرکزی با حضور اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها ، مراکز آموزش عالی و جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار گردید.

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و رشادت ها و از خود گذشتگی این بزرگ مردان در جبهه های حق علیه باطل گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش و امنیت امروز این مرز و بوم مرهون رشادت ها و ایثار و فداکاری این بزرگ مردان است. 

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی بلافاصه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب افزود:در آن روزها رزمندگان ایران اسلامی با توکل و ایمان به خدا در جبهه آماده شدند و با دست خالی و بدون برخورداری از تجهیزات نظامی به مقابله با کفر جهانی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه ایثار و فداکاری و ولایتمداری رمز پیروزی رزمندگان بود، بیان کرد: رزمندگان اسلامی با این روحیه در کمترین زمان ممکن جاده خرمشهر - اهواز را از دست متجاوزان بازپس گرفته و زمینه آزادسازی خرمشهر را فراهم کنند.

 

این مقام مسئول انسجام مدیریتی را عامل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی دانست و خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در آن روزها با اتحاد، همدلی و انسجام توانستند به خوبی جنگ را مدیریت کرده و با تقوای الهی و گوش به فرمان رهبری پیروز میدان باشند.

 

 

 


نظر شما :