برپایی کارگاه "آشنایی با مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی" در اراک

۰۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۵ کد : ۱۱۷۹۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه "آشنایی با مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی" ۷ مهرماه به همت دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان در پردیس جهاددانشگاهی برگزار شد.
برپایی کارگاه "آشنایی با مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی" در اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این کارگاه آموزشی ضمن تشریح مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی اظهارکرد: استارت آپ ها واحدهای نوپایی هستند که با فناوری های سطح بالا ، ایده آنها شکل خواهد گرفت وهدف آنها تولید محصولات فناورانه سطح بالا برای تأمین نیازهای جدید و دانش بنیان و یا نیازهای معمول به روشی مبتنی بر دانش های جدید است.

 وی افزود: استارت آپ ها نهادهایی هستند که متکی بر ظرفیت های فناوری های ارتباطات و اطلاعات تاسیس می شوند و در واقع شبکه ها و بزرگراه های ارتباطاتی نوین را تشکیل می دهند.

غنی پور با اشاره به اینکه استارتاپ‌ها کسب و کارهایی هستند که رشد بالایی دارند و معمولا از طریق نرم افزار و فناوری به مقیاس پذیری می رسند، اضافه کرد: همه استارتاپ‌ها کسب و کارهایی هستند که در حال جستجو برای پیدا کردن مدل تجاری می باشند که مقیاس پذیر باشند و مشتریان زیادی جذب آن شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک استارتاپ، یک سازمان موقت است که در جستجوی یک مدل تجاری پایدار است و مدل های موفق استارت آپ ها، از جمله شرکت های فعال در سیلیکون که نشان داده اند شبکه ارتباطات به عنوان محوری ترین ظرفیت آنها در موفقیت این شرکت ها سهم داشته اند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان سوالات خود را در راستای موضوع کارگاه بیان کردند.


نظر شما :