برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه در استان مرکزی

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ کد : ۱۲۲۶۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نقل از ایسنا استان مرکزی،مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه ثبت‌نام علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد،  گفت: دانشجویان علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای ثبت نام به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه اراک، دفتر سازمان دانشجویان واقع در همین دانشگاه یا دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان مراجعه کرده، یا با شماره 32775072-086 تماس بگیرند.

وی زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات را ماه‌های آبان، آذر و دی سال جاری عنوان کرد و افزود: مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با حضور برگزیدگان مرحله استانی، حداکثر تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید این دو وزارتخانه و دانشگاه آزاد امکان شرکت در این مسابقات را خواهند داشت، گفت: دانشجویانی که پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان نامه هستند، در اولویت ثبت نام خواهند بود.

به گفته وی، دانش‌آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی  95-94 تا پایان مهرماه 1398 از پایان‌نامه خود دفاع کرده اند و دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پایان آبان‌ 98 به تصویب رسانده‌اند، امکان شرکت در این مسابقات را دارند.

وی اظهار کرد: دانشگاه کوئینزلند استرالیا بنیانگذار مسابقات دفاع سه دقیقه ای است و این مسابقات با مجوز این دانشگاه در ایران برگزار می شود. تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه، بهار 1399برگزار خواهد شد.

 


نظر شما :