خالدی عنوان کرد:

فعالیت ۴۲۰ گروه در باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی کشور

۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۳۱۷۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: ۴۲۰ گروه دانشجویی در باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی کشور فعالیت دارند.
فعالیت ۴۲۰ گروه در باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مهدی کاظمی خالدی در گردهمایی منطقه‌ای باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی که به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه پیام نور استان در دانشگاه پیام‌نور اراک برگزار شد، بیان کرد: باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی دارای ۴۲۰ گروه دانشجویی در کشور است که در قالب ۸ منطقه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه کار خود را با ۶۰ گروه آغاز کرد و امروز در عرصه‌های مختلف تاثیرگذاری‌های مثبتی اعم از تغییر قانون معاینه فنی و احیای جنگل‌های بلوط در مناطق زاگرس داشته است، گفت: بزرگترین گروه تشکیلاتی این باشگاه با ۸۵ گروه مربوط به منطقه دو کشور متشکل از استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم و مرکزی است که با هدف ارتقاء دیدگاه دانشجویان عضو انجمن‌های علمی نسبت به فعالیت در باشگاه و هم‌افزایی در جهت حل بحران‌های زیست‌محیطی از طریق استفاده ازظرفیت مطالبه‌گری دانشجویان فعالیت دارد.

کاظمی خالدی تصریح کرد: این باشگاه خارج از ساختار وزارت علوم و بهداشت و با نظارت مجموعه جهاد دانشگاهی فعال است و تلاش دارد که در استان‌ها گروه‌های فعال را نسبت به موضوعات محیط زیست تقویت کند.


نظر شما :