به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی:

گردهمایی منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در اراک برگزار  شد

۲۵ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۷ کد : ۱۳۱۹۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
گردهمایی منطقه‌ای باشگاه دانشجویان محیط زیست و منابع طبیعی به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه پیام نور استان با حضور مسئولین کشوری و استانی در دانشگاه پیام‌نور اراک برگزار شد.
گردهمایی منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در اراک برگزار  شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، گردهمایی دانشجویان حامی محیط ‌زیست منطقه دو کشور به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه پیام نور استان در اراک برگزار شد.

این گردهمایی آگاهی بخشی به جامعه هدف را از کانال دانشجویان حامی محیط‌زیست دنبال می کند تا با تکیه بر این ظرفیت‌ها ، محیط‌زیستی سالم‌تر و پاک‌تر به مردم هدیه داده شود.

شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد : این گردهمایی تلاش می‌کند که با همفکری و هم اندیشی دانشجویان حامی محیط‌زیست و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با مسائل زیست‌محیطی، ضمن بررسی آخرین وضعیت محیط‌زیست و منابع طبیعی به دنبال ارائه راهکارهایی برای صیانت و حفاظت از این میراث ماندگار باشد.

ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی افزود : بررسی عوامل کنترل‌کننده محیط زیست و نقش دانشجویان، سمن‌ها و آحاد مردم برای آلوده نکردن محیط‌زیست از مهمترین اهداف این گردهمایی است.

شایان ذکر است : برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه حقوقی محیط‌زیست، پسماندها، انواع آلاینده‌ها و ... از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.


نظر شما :