بازدید کارفرما و ناظر طرح ملی "توانمندسازی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی از کارگاه های پیشرانان طرح

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۷ کد : ۱۳۷۱۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 کارفرما و ناظر طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی، ۱۰ آذرماه از دو کارگاه میناکاری پیشرانان این طرح در اراک بازدید به عمل آوردند.
بازدید کارفرما و ناظر طرح ملی "توانمندسازی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی از کارگاه های پیشرانان طرح

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ؛ نگین براتی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و پروانه جوکارمعاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، کارفرما و ناظر طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، مدیر ستفا استان مرکزی و جمعی از کارشناسان این طرح از کارگاه های پیشرانان در حوزه میناکاری بازدید به عمل آوردند.

هنر میناکاری مهم ­ترین اثر هنری و خلاقانه هنرمندان استان مرکزی است که با استقبال علاقه­ مندان هنر ناب و نفیس ایرانیان اکنون در آن سوی مرزها هم طرفداران بسیاری پیدا کرده­ است.

هدف از اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بهبود معیشت و افزایش رفاه بانوان، بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی جهت ایجاد اشتغال پایدار و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشرو است.

شایان ذکر است؛ کارفرمای این طرح ملی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.


نظر شما :