نشست مشترک ریاست جهاد دانشگاهی استان با رییس پژوهشکده سرطان معتمد (مرکز تحقیقات سرطان پستان)

۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۶ کد : ۱۳۹۰۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست مشترک مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان با کیوان مجیدزاده رییس پژوهشکده سرطان معتمد در راستای توسعه همکاری های بین واحدی برگزار شد.
نشست مشترک ریاست جهاد دانشگاهی استان با رییس پژوهشکده سرطان معتمد (مرکز تحقیقات سرطان پستان)

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ 17 آبان 98 نشست مشترک مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان با کیوان مجیدزاده رییس پژوهشکده سرطان معتمد و معاونین ایشان پیرامون توسعه همکاری های بین واحدی ، در محل پژوهشکده برگزار شد.

در این جلسه شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن معرفی خدمات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد : ما در جهاد دانشگاهی استان مرکزی به دنبال ایجاد مراکز خدمات تخصصی به خصوص در عرصه های ارائه خدمات پزشکی و درمانی هستیم ،جهاد دانشگاهی در استان مرکزی همواره سعی کرده تا با کارهای بر زمین مانده را انجام دهد و در حال حاضر با توجه به شرایط استان و وجود بیماری سرطان به دنبال ایجاد مرکز تخصصی جهت کمک به بیماران هستیم.

دکتر کیوان مجیدزاده رییس پژوهشکده سرطان معتمد در این جلسه ضمن بیان فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه درمان و پیشگیری در این پژوهشکده ، عنوان کرد : به دنبال درخواست و اعلام نیاز مراکز جهاددانشگاهی در استان ها به منظور راه اندازی مراکز اقماری پژوهشکده سرطان معتمد جهت ارائه خدمات درمانی و پیشگیری از سرطان پستان و نظر به امکان توسعه ی ارائه خدمات تخصصی و درمانی در سطح ملی، این پژوهشکده آماده ی راه اندازی این مرکز در اراک با مشارکت جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز می باشد.
وی با اشاره به هدف کلی پژوهشکده در ایجاد شبکه ملی سرطان و پیشگیری و درمان در تمام نقاط کشور از طریق راه اندازی مراکز اقماری، گفت: حمایت مردم و مسئولین در تکمیل ساختمان اصلی پژوهشکده که مدتی است در دست ساخت و تجهیز است، کمک بسیاری در جهت تقویت ارائه خدمات اقمار ایجاد شده در کشور خواهد بود


نظر شما :