به مناسبت ۱۶ آذر؛

برگزاری جشن روز دانشجو و تقدیر از دانشجویان برتر در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۳ کد : ۱۴۰۲۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به همت امور دانشجویی - فرهنگی مرکز در روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ ، به مناسبت روز ۱۶ آذر و روز دانشجو و تقدیر از دانشجویان برتر مرکز اقدام به برگزاری جشن روز دانشجو نمود.
برگزاری جشن روز دانشجو و تقدیر از دانشجویان برتر در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

ین برنامه با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

در آغاز این مراسم بعدازتلاوت آیاتی ازقرآن مجید وپخش سرودملی ،دکتر پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان و مدعوین ، از فعالیت های مرکز سخن گفت و افزود: موفقیت دانشجو در قبال چهارچوب های فرهنگی ، آموزشی و علمی شکل می گیرد و آنچه یک دانشگاه را برجسته تر و موفق تر می کند در ابتدا فعالیت های دانشجو و در مرحله دوم اساتید آن دانشگاه می باشند.

ایشان در ادامه از دانشجویان خواست که با حضور پررنگ خود و فعالیت های سازنده در برنامه های مرکز نقش مهمی در درخشان نمودن مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک  داشته باشند.

دکتر مشایخی  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن عرض تبریک بمناسبت روز دانشجو بیان نمود: دانشجو همیشه در عرصه های فرهنگی با طراوت و تازگی و انرژی مضاعف حضور داشته و دارد و در حال حاضر باید بیش از گذشته نقش خود را در صحنه های انقلاب ایفا نماید که این موضوع با تحصیل علم و دانش به بار می نشیند.

در ادامه این برنامه رضایی معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی نیز به مناسبت روز 16 آذر به دانشجویان و دیگر حاضرین تبریک گفت و افزود: یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی آموزش های مهارتی برای دانشجویان می باشد.

وی با شفاف سازی در خصوص آموزش های مهارتی گفت: آموزش های مهارتی در قالب برگزاری دوره هایی است که نیاز بازار کار بوده و متناسب با آن دوره ها آموزش های کاربردی و عملی برای دانشجویان برگزار شده که دانشجو بعد از تحصیل جذب بازار کار شود.

که یکی از عواملی که دانشگاه علمی کاربردی را از دیگر دانشگاه ها متمایز می کند فن آموزی دانشجویان و کسب مهارت های مرتبط با رشته تحصیلی شان در این دانشگاه ها می باشد.

در پایان این برنامه نیز از دانشجویان برتر مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اهداء لوح  ، تقدیر بعمل آمد.


نظر شما :