کرسی آزاد اندیشی معیارهای کاندیدای اصلح

۰۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۴۳۶۲ اخبار عمومی تاپ خبر
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به منظور آشنایی دانشجویان با ویژگی ها و صلاحیت های نمایندگان مجلس ، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «مجموعه ویژگی های کاندیداهای اصلح از نظر مقام معظم رهبری» نمود.
کرسی آزاد اندیشی معیارهای کاندیدای اصلح

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به همت امور دانشجویی - فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک ؛ روز دوشنبه 25 آذر 98 ، به منظور آشنایی دانشجویان با ویژگی ها و صلاحیت های نمایندگان مجلس ، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «مجموعه ویژگی های کاندیداهای اصلح از نظر مقام معظم رهبری» با حضور جمعی از دانشجویان ، اساتید و مسئولین نمود.

اسکندری از مدرسان مرکز در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : همه مردم باید بدانند چه کسی را باید انتخاب کنند، آنها باید آگاه باشند که نماینده مجلس باید تلاش خود را برای شکل گرفتن مجلس در تراز گام دوم انقلاب اسلامی و شأن ملت ایران با هدف حل مشکلات به کار گرفته و راه را برای نیروهای کارآمد و جوان باز نمایند.

وی در ادامه با بیان معیارهای کاندیداهای اصلح در نظام جمهوری اسلامی افزود: کاندیدهای اصلح باید از شایستگی بالایی برخوردار بوده و دارای پذیرش مسئولیت ، درک و فهم تحریر درست از مسائل کشور و جهان اسلام و نقشه های دنیا و کفر و نظام سلطه ، باشد.

اسکندری در ادامه معیارهای کاندیداهای اصلح اذعان داشت: خدمت به مردم ، داشتن مدیریت جهادی و انقلابی، مقید به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، از معیارهایی است که کاندیداها باید داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان انتخاب نمایندگان انقلابی را لازمه حضور جهادگونه مردم در صحنه های اقتصادی و سیاسی با بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر می دانند و قطار آبادانی و پیشرفت ایران را حرکت روی ریل مدیریت جهادی عنوان می نمایند؛ و بر جهادی فکر کردن، جهادی عمل کردن و جهادی مدیریت کردن نمایندگان مجلس تاکید بسزایی دارند.

شایان ذکر است : در این نشست دانشجویان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.


نظر شما :