تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جهاد دانشگاهی اراک

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۰ کد : ۱۴۵۳۵ معاونت آموزشی
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جهاد دانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک روز یکشنبه اول دیماه 98 ، نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را برگزار نمود.

خسروانی از مدرسین مرکز جهاددانشگاهی اراک بعنوان سخنران برنامه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین بیان نمود: بیانیه‌ی گام دوم انقلاب پیامی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی خواهد بود و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی هست نزدیک خواهد کرد.

خسروانی در ادامه به بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت این بیانیه پرداخت و افزود: در شرایط پیش روی کشور بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کننده مسیر حرکت برای آینده ملت است که حاصل سالها تجربه مقام معظم رهبری در مدیریت انقلاب است.

ایشان اذعان داشت: مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب می تواند در زندگی مردم و در فرهنگ جامعه تاثیرگذار بوده و کارها و اقداماتی که در خصوص بیانیه انجام می‌گیرد میدانی باشد و مورد رضایت صاحبان دین مبین قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ افزود: مقام معظم رهبری بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و توقع دارند این بیانیه برای مردم تبیین شود چرا که صدور بیانیه راهبردی و ارسال پیام‌های مهم تاریخی در برهه‌های حساس از تاریخ یک ملت، رسالتی است که رهبران بر عهده داشته و دارند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر حرکت جامعه را در سالهای آینده تعیین کردند


نظر شما :