بررسی طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان مرکزی در کمیسیون های تخصصی مجلس

۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۹ کد : ۱۴۸۲۳ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، طرح های جهاد دانشگاهی در حوزه های تخصصی در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی می شود.
بررسی طرح های فناورانه جهاددانشگاهی استان مرکزی در کمیسیون های تخصصی مجلس

مسعود شهرجردی درخصوص نشست با محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفت: در این نشست گزارشی از عملکرد، اقدامات و ظرفیت های جهاد دانشگاهی در استان ارائه شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با رویکرد تخصصی به موضوعات و چالش هایی که استان با آنها مواجه است، همواره سعی بر رفع چالش ها و کمک به توسعه استان در تمامی ابعاد داشته است، افزود: در این راستا طرح های متعددی توسط این نهاد به انجام رسیده که همگی بر رفع نیازهای استان مبتنی هستند.

شهرجردی گفت: در دیدار با نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح‌های شاخص و منتخب این نهاد در سطح کشور و بودجه سال 99 گفتگو شد. در این جلسه اقدامات جهاد دانشگاهی در حوزه راه اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی، حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی واحدهای فناور به عنوان طرح های ملی تشریح و بر لزوم حمایت از این اقدامات تاکید شد.

وی اظهار کرد: دو طرح استانی "آزمایشگاه ژنتیک استان مرکزی" و " مرکز پیشرفته سرطان سینه استان مرکزی" نیز به عنوان دو طرح مد نظر جهاد دانشگاهی استان مرکزی معرفی شد که نماینده خمین به عنوان عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ضمن مطلوب خواندن این دو پیشنهاد، از طرح و دفاع از آنها در جلسات کمیسیون های تخصصی خبر داد.

شهرجردی گفت: این دو طرح براساس نیازسنجی هوشمندانه منطبق با نیاز‌های استراتژیک، به روز و ضروری استان ارائه شده و اجرایی شدن آنها در استان مرکزی نیازمند حمایت است.


نظر شما :