با حضور نمایندگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی :

کارگروه دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ساوه

۰۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۸ کد : ۱۵۴۹۲ معاونت آموزشی
کارگروه دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ساوه با حضور نمایندگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، در محل جهاددانشگاهی ساوه برگزار گردید.
کارگروه دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، کارگروه دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ساوه با حضور نمایندگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، روز دوشنبه مورخ 30دی ماه 1398 در محل جهاددانشگاهی ساوه برگزار گردید.

در این نشست ، پس از تبیین و تشریح برنامه های پیش بینی شده دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهت گرامیداشت ایام اله دهه فجرتوسط حاضرین در جلسه، به منظور وحدت رویه در اجرای برنامه های مناسبتی و مشارکت گسترده دانشگاهیان در برگزاری مراسم های پیش بینی شده تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین با تبادل نظر و هم اندیشی حاضرین در این جلسه، مصوب گردید مراسم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در شهرستان ساوه در ایام اله دهه فجر توسط کارگروه دانشجویی و با مشارکت برخی نهادهای ذیربط با برنامه ریزی مناسب و با دعوت از یکی از سخنرانان برجسته و مرور خاطرات رویدادها و وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ساوه و با هدف آشنایی نسل جوان با تلاشها و مبارزات انقلابی اقشار مختلف مردم و نقش آنان در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردد.


نظر شما :