رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی:

جهاد دانشگاهی همواره در خدمت آرمان های نظام و انقلاب است

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۵۸۸۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
هاشمی تروجنی گفت: جهاد دانشگاهی همواره در خدمت آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست.
جهاد دانشگاهی همواره در خدمت آرمان های نظام و انقلاب است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، سید « محمد هاشمی تروجنی» امروز (7 بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ بود که به برکت راهنمایی ها و رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب به پیروزی رسید.

 

رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی  یکی از رویش‌های اصلی انقلاب اسلامی بوده است، افزود: این مرکز علمی و دانشگاهی همواره در خدمت انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی  پیشگام در حوزه نهادسازی فرهنگی کشور است، افزود: در این راستا کارهای گسترده ای انجام شده است که از جمله این فعالیت ها می توان به تشکیل بسیاری از مراکز، سازمان‌ها و  خبرگزاری‌ها  اشاره کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این نهادها در راستای ترویج اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

هاشمی تروجنی در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور ۷۰ نفر از اساتید دانشگاه و حوزه پیرامون اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و چگونگی انتقال آن را از جمله برنامه های این دانشگاه دانست و بیان کرد:  برگزاری اردوهای مختلف و بازدید از محل زندگی امام خمینی(ره) در خمین، قم و تهران با هدف آشناسازی دانشجویان با سیره امام راحل از مهمترین اقدامات مرکز فرهنگی دانشجویی جهاد دانشگاهی در سال جاری بوده است.

 

رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی کشور گفت: امید است با برگزاری این برنامه های فرهنگی و هنری و اردویی بتوانیم گام مثبتی در راستای تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برداریم.


نظر شما :