تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و هلال احمر استان منعقد شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۶:۳۸ کد : ۱۵۹۸۶ اخبار عمومی تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و هلال احمر استان در زمینه‌های علمی و آموزشی منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی و هلال احمر استان منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نقل از ایسنا مرکزی، محمد محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آئین امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری استفاده دو جانبه از ظرفیت‌ها بویژه در بحث‌های آموزشی و علمی است و با توجه به جامعه هدف گسترده سازمان هلال احمر می‌توان ارتباط تنگاتنگی بین این دو ایجاد و از قابلیت‌های جهاددانشگاهی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: آمادگی همکاری و گسترش روابط در سایر زمینه‌ها نیز از سوی سازمان با جهاد دانشگاهی وجود دارد چراکه ارتباط با مجموعه ای مثل جهاد دانشگاهی یک افتخار است و می‌توان از این ظرفیت دوجانبه استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز گفت: جهاددانشگاهی سعی کرده اقدامات فاخری را در استان انجام داده و کارهای نیمه تمام را به اتمام برساند.

مسعود شهرجردی ادامه داد: در زمینه درمان ناباروری در سال‌های گذشته تلاش های زیادی توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی صورت گرفت که در نهایت سبب راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی درمان ناباروری در غرب کشور شد.

وی اضافه کرد: همچنین فعالیت های شاخصی در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ و اشتغال دانش آموختگان در جهاددانشگاهی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: جهاددانشگاهی با تمام توان آمادگی هرگونه همکاری با هلال احمر را دارد تا بتواند با دراختیار قراردادن ظرفیت های خود، گامی مثبت در جهت تحقق اهداف هلال احمر بردارد، البته همکاری جهاد دانشگاهی و هلال احمر مسبوق به سابقه است.


نظر شما :