با حضور دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت؛

برگزاری نشست هماهنگی رویداد استارتاپی تولید اپلیکیشن استان مرکزی

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۶۳۹۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
 نشست هم اندیشی رویداد استارتاپی تولید اپلیکیشن استان مرکزی با حضور رئیس جهادانشگاهی استان، نمایندگان دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها، مدیرستفا مرکزی،۳ اسفندماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
برگزاری نشست هماهنگی رویداد استارتاپی تولید اپلیکیشن استان مرکزی

 نشست هم اندیشی رویداد استارتاپی تولید اپلیکیشن استان مرکزی با حضور رئیس جهادانشگاهی استان، نمایندگان دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها، مدیرستفا مرکزی،3 اسفندماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست هدف از برگزاری رویداد را ترویج کارآفرینی و توسعه اکوسیستم کارآفرینی در استان، ایجاد زمینه اشتغال و به ظهور رساندن ایده های نوآورانه جوانان و فارغ التحصیلان در حوزه فناوری اطلاعات، هدایت کارآفرینان و به ویژه سرمایه گذاران به سمت حوزه های فناوری اطلاعات، شبکه سازی میان علاقمندان و فعالان جامعه استارتاپی در حوزه فناوری اطلاعات و تولید اپلیکیشن های موبایلی و توسعه و گسترش کسب و کارهای نوین و ایده‌های خلاقانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد.

 وی محورهای رویداد تولید اپلیکیشن استان را تلفن همراه با موضوعات گردشگری، صنایع دستی، شهرهوشمند، حمل و نقل، سلامت، کودک و نوجوان و خدمات بیان کرد.

شهرجردی تصریح کرد: دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته های کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار، دانشجویان و دانش‌آموختگان و علاقمندان به حوزه‌های گردشگری، بازاریابی توریسم، مدیران و علاقمندان به کارآفرینی و ایده‌پردازان و طراحان گرافیک از جمله مخاطبان رویداد استارتاپی می باشند.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل حداقل 4 الی 6 تیم استارتاپی و استقرار در مراکز رشد و یا منش که منجر به اشتغالزایی  شود از جمله اهداف نهایی این رویداد استارتاپی است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست نمایندگان دستگاه ها، نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری این رویداد بیان کردند.


نظر شما :