توسط مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛

خط تولید ماسک پزشکی در اراک طراحی شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۶۶۲۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
یکی از شرکت‌های عضو مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان مرکزی که مجموعه‌ای از جوانان ایده‌پرداز و خلاق را دور هم جمع کرده توانسته است با طراحی خط تولید ماسک پزشکی به عرصه رفع بحران کمبود زیرساخت تولید ماسک در کشور وارد شود.
خط تولید ماسک پزشکی در اراک طراحی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، محمدرضا اسدی مدیرعامل شرکت آریافناوران با بیان اینکه دستگاه‌های این خط تولید، طراحی شده است، اظهار کرد: طراحی و ساخت کلی دستگاه و خط تولید، کانسپت‌ها و ایده‌ها توسط این شرکت صورت گرفته و تفاهم نامه های اولیه نوشته شده است. 

اسدی با بیان اینکه طراحی‌های دستگاه‌ها و خط تولید توسط تیم‌های مختلف در شرکت به صورت شبانه‌روزی انجام و کانسپت‌ها آماده شد، افزود: کیفیت این دستگاه‌ها برابر نمونه‌های خارجی و قیمت آن 50 درصد نمونه خارجی است، البته قطعات و آپشن‌های بکار رفته در این خطوط تولید بر قیمت آنها بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه خط تولید طراحی شده در این شرکت می‌تواند تقریبا بین 40 تا 50 عدد ماسک در دقیقه تولید کند، افزود: در حال حاضر تفاهم روی تولید ماسک‌های ساده است.

به گفته وی، تیم طراحی کننده این دستگاه هفت نفر از اعضای شرکت‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان مرکزی هستند. این افراد، همچنین جزو منتورها و مشاورین کسب و کار جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حوزه مکاترونیک، رباتیک و فناوری اطلاعات نیز هستند.

اسدی ابراز امیدواری کرد که این خط تولید جزو محصولات دانش‌بنیان به حساب آید و افزود: حتما این محصول را به صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین از برنامه‌های این شرکت برای ورود به حوزه صادرات این خط تولید خبر داد و گفت: قرار است جهاد دانشگاهی تیم‌هایی را برای تامین مواد اولیه مورد نیاز این خط تولید به ما لینک کند.


نظر شما :

محمد ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸
سلام قیمت دستگاه نیمه اتومات بادستگاه کش زن چنده
پاسخ مدیر سایت ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

با سلام 

با شماره 09909308252 تماس حاصل فرمایید.