چهارمین جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸ کد : ۱۶۹۹۰ اخبار عمومی تاپ خبر
چهارمین جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) جهاد دانشگاهی استان مرکزی در سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزارشد.
چهارمین جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، چهارمین جلسه کارگروه مقابله با بیماری های نوپدید (کرونا ویروس) در مورخ 14 / 1 / 99 با حضور ریاست محترم واحد و معاونین و روسای مراکز برگزار و موارد ذیل به تصویب رسید:

 *معاونین و روسای مراکز می بایست با توجه به مقتضیات حوزه، در خصوص نحوه حضور و فعالیت اعضای خود (حضور در محل کار و یا دورکاری) تصمیم گیری و به صورت مکتوب لیست وضعیت کاری همکاران را تاریخ 16 / 1 / 99 به معاونت پشتیبانی اعلام نمایند. همچنین می بایست برنامه ساعت کاری هفته آینده (16 لغایت 20 فروردین) را به اعضای خود اطلاع رسانی نمایند.

*ساعت کاری حوزه ها از ساعت 8 تا 13 تعیین می گردد. امکان شناور نمودن ساعت کاری بر اساس برنامه حوزه ها وجود دارد و موارد می بایست به صورت مکتوب به معاونت پشتیبانی اعلام گردد.

*دورکاری همکاران با بیماری های زمینه ای، کما فی السابق با هماهنگی مدیران مستقیم امکان پذیر است. همچنین هر عضو در ایام دورکاری باید ضمن همکاری تام در مهیا نمودن ابزار دورکاری با حوزه متبوع خود، در دسترس باشد.
*امکان سرو غذا و گرم کردن غذا در این مدت در هیچ حوزه ای وجود ندارد.
*از هر گونه مراجعه حضوری اعضا به دفترمرکزی و همچنین تردد در ساختمان های واحد به طور اکید اجتناب و ورود و حضور اعضا لزوما با ماسک انجام خواهد شد.
*هر گونه تردد غیر ضرور از جمله دید و بازدید حتی بین اتاق های یک طبقه ممنوع است.
با توجه به بخشنامه دولت، هفته دوم نوروز تعطیل محسوب می‌شود و روزهای کاری از مرخصی اعضا کسر نمی‌گردد.

لازم به ذکر است مصوبات مذکور تا 20 فروردین ماه بوده و پس از آن بر اساس مصوبات جلسه مورخ 20 / 1 / 99 کارگروه مقابله با بیماری های نوپدید (کرونا ویروس) اطلاع رسانی می گردد.


نظر شما :