در نشست مشترک با نماینده مردم شریف محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی

گسترش و توسعه فعالیت های علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی در شهرستان های محلات و دلیجان

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰ کد : ۱۷۵۷۲ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست مشترک سلیمی نماینده مردم شریف محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی به گسترش و توسعه فعالیتهای علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی تاکید شد.
گسترش و توسعه فعالیت های علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی در شهرستان های محلات و دلیجان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در تاریخ پنج شنبه 4 اردیبهشت ماه 99 جلسه مشترک با حضور حجت الاسلام دکتر سلیمی نماینده محترم مردم شریف محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در خصوص گسترش و توسعه فعالیتهای علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی در شهرستانهای محلات و دلیجان برگزار شد.

در این جلسه سلیمی ضمن تقدر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در سال گذشته خواستار توسعه این فعالیتها به خصوص در شهرستان دلیجان شد.

در ادامه این نشست شهرجردی ضمن قدردانی از همکاری ها و مساعدت های صورت گرفته توسط نماینده محترم مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت از روند فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط جهاد دانشگاهی در شهرستان های محلات و دلیجان، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان مرکزی آماده است در صورت همراهی مسئولان شهرستان های محلات و دلیجان در کنار تداوم خدمات گذشته نسبت به راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی و مهارتی در شهر محلات  و همچنین پیگیری راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در شهر دلیجان با توجه به مزیت های منطقه ای آن شهرستان اقدام نمایید.


نظر شما :