توسط توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد استان مرکزی؛

ایجاد، ارتقاء و توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۷۵۸۳ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
مدیر اداره امور اداری و عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از ایجاد، ارتقاء و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات این نهاد به منظور ارائه خدمات مطلوبتر حوزه های تخصصی خبر داد.
ایجاد، ارتقاء و توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مجید جمالو با اعلام این مطلب افزود: واحد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی استان مرکزی با ایجاد زیرساخت های مرکز آموزش های مجازی با مشارکت معاونت آموزشی واحد و  همچنین ارتقا سیستم های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ای حوزه های مختلف واحد، اقدامات توسعه ای فناوری اطلاعات و ارتباطات را به انجام رسانید.

جمالو با اشاره به راه اندازی نرم افزار آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم، ادامه داد: ارتقای پهنای باند اینترنت و بروزرسانی سرورها ، ارتقای نرم افزاری فرایندهای مرکز درمان تخصصی ناباروری از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات در ابتدای سال 99 بوده است.

مدیر اداره امور اداری و عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی توجه به فضای ابری و همچنین پدافند غیرعامل در حوزه سایبری را از جمله موارد مهم و مورد تاکید در این نهاد عنوان کرد و گفت: پرداختن به پدافند غیرعامل و امنیت شبکه های رایانه، از ضرورت این حوزه بوده و پیش از راه اندازی هرگونه خدماتی در بستر فن آوری اطلاعات باید امنیت آن مد نظر قرار گیرد .


نظر شما :