در نشست مشترک با منتخب مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

توجه به پتانسیل های جهاد دانشگاهی در توسعه شهرستانهای ساوه و زرندیه

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۷۷۲۹ اخبار عمومی تاپ خبر
در جلسه مشترک با حجت الاسلام سبزی منتخب مردم شریف ساوه و زرندیه ساوه در مجلس شورای اسلامی با شهرجردی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی پتانسیل های جهاد دانشگاهی جهت توسه شهرستانهای ساوع و زرندیه بررسی شد.
توجه به پتانسیل های جهاد دانشگاهی در توسعه شهرستانهای ساوه و زرندیه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، در تاریخ دوشنبه 8 اردیبهشت 99 نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین سبزی منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با شهرجردی رییس جهاددانشگاهی استان  در مرکز آموزش  جهاد دانشگاهی ساوه  برگزار شد.

در این نشست در ابتدا رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن معرفی پتانسیل و توانمندی های جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف علمی ،پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در کشور افزود : جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز آماده کمک و ارایه خدمات در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی ، آموزشی، فرهنگی و درمانی و انجام کارهای بر زمین مانده در این عرصه ها است.

شهرجردی افزود : در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است، مشخصه بارز حوزه پژوهش در جهاد وجود هیات علمی های پژوهشی می باشد ، نگاه ما در حوزه پژوهش و فناوری ، توسعه فناوری و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که این مهم با وجود سه گروه پژوهشی توسعه مطالعات اجتماعی و توسعه اقتصادی و کالبد شهری  صورت می پذیرد.

ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن بیان ارائه خدمات درمانی در جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت :  مرکز فوق تخصص درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های تشخیصی و درمانی و با همکاری متخصصان زنان و نازایی و با تلاش کارشناسان مجرب مامایی، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی را به عموم هم مردم را دارد. سونوگرافی واژینال، لاپاراسکوپی،‌ هیستروسکوپی، کورتاژ تشخیصی، تخلیه کسیت تخمدان، شروع سیکل های درمانی IUI, IVF, ICSI و سایر جراحی های تخصصی از جمله اقداماتی است که در این کلینیک انجام می شود و جهاد دانشگاهی استان مرکزی پیگیر راه اندازی مرکز ناباروری در ساوه می باشد و در این زمینه اقدامات و پیگیری هایی نیز صورت گرفته است که عملی شدن این موضوع مستلزم همکاری مسئولان شهرستان می باشد.

شهرجردی در ادامه افزود : آزمایشگاه تشخیص طبی حکیم جهاد دانشگاهی استان ، کلیه آزمایشات روتین و تخصصی خون شناسی، بیوشیمی، هورمون شناسی، ایمونولوژی با رعایت کلیه الزامات استانداردهای آزمایشگاهی و الزامات مدیریت کیفیت را انجام با تعرفه دولتی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی با استفاده از پتانسیل دانشجویی فعالیتهای شاخصی دارد افزود؛ خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری بین المللی قرآن و همچنین مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران از مهمترین فعالیت های مجموعه جهاد دانشگاهی در عرصه های فرهنگی، رسانه و فناوری می باشد.

شهرجردی همچنین به فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه آموزش های تخصصی کوتاه مدت و همچنین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سبزی ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفت توسط جهاد دانشگاهی ، بر لزوم استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های داخلی در رفع مشکلات اقتصادی و فقر و همچنین ایجاد اشتغال پایدار تاکید و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و پیگیری و همچنین حمایت مسئولین ، جهاد دانشگاهی فعالیتهای علمی و فنی خود را در شهرستان های ساوه و زرندیه ارائه نماید.

 


نظر شما :