در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

تولید ماسک توسط جمعی از زنان سرپرست خانوار

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۷۸۵۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، مدیر ستفا مرکزی از کارگاه تولید ماسک موسسه خیریه لبخند اراک بازدید به عمل آورد.
تولید ماسک توسط جمعی از زنان سرپرست خانوار

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیرستفا مرکزی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: با توجه به کمبود و نیاز جامعه به ماسک‌ های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا، این کارگاه تولیدی با هدف تامین بخشی از نیازهای بهداشتی مردم اقدام به تولید ماسک نموده است.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه طبق مجوزات بهداشتی دریافت شده از دانشگاه علوم پزشکی اراک و رعایت استاندارد‌های مورد تاکید فعالیت می نماید، افزود: روزانه حدود2 هزار ماسک بهداشتی توسط جمعی از زنان سرپرست خانوار در این کارگاه تولید می شود.
غنی پور هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را اشتغال پایدار است، خاطرنشان کرد: در این طرح شغل یا کسب و کار خانگی در قالب یک طرح کسب و کار بدون ایجاد مزاحمت و در کمال آرامش در واحد مسکونی شکل می گیرد  که در نهایت منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار می شود.
شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یک طرح دوجانبه مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجای‌ سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی است که سازمان تجاری ‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی به عنوان یک ارگان تسهیل‌ گر در نظر گرفته شده است تا پروژه‌های مبتنی بر توسعه مشاغل خانگی را بصورت هدفمند اجرا نماید.
 


نظر شما :