انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۸۲۳۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 به همت سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی، تفاهم نامه همکاری با پیشران جاجیم بافی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

 بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی،27 اردیبهشت ماه در نشست با پیشران جاجیم بافی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از  طرح های حمایتی حوزه اشتغال است که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در سال جاری اجرا می شود.

وی افزود: مشاغل یا کسب و کار خانگی در قالب یک طرح کسب و کار بدون ایجاد مزاحمت و در کمال آرامش در واحد مسکونی شکل می گیرد  که در نهایت منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار می شود.

غنی پور هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را اشتغال پایدار بیان کرد و افزود: در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد تسهیل گر، نقش مداخله ای و توسعه ای در ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی را ایفا می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این طرح با نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و به همت جهاددانشگاهی در سه فاز شناسایی مزیت‌ها بر اساس ظرفیت‌های موجود، توانمندسازی متقاضیان بر حسب مزیت‌های شناسایی شده و اتصال به بازار از طریق اتصال به پشتیبان اجرا خواهد شد 

لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمی، تفاهم نامه همکاری با پیشران جاجیم بافی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی منعقد شد.


نظر شما :