به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی :

نشست بررسی فرصت ها و تهدیدات برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین برگزار شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۸۶۰۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت معاونت آموزشی استان مرکزی ، جلسه شورای آموزشی استان با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
نشست بررسی فرصت ها و تهدیدات برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ یکشنبه 11 خرداد 99  به همت معاونت آموزشی استان مرکزی ، نشست بررسی فرصت ها و تهدیدات برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان ، معاونت آموزشی مدیران و پرسنل مراکز آموزش تخصصی  1 و 2 اراک ، مرکز ساوه و مرکز محلات به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این نشست شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر بابت خدمات ارائه شده توسط مراکز آموزشی در برگزاری دوره های آنلاین به بیان اهداف و برنامه های جهاد دانشگاهی به خصوص در برنامه ششم پرداخت .

در ادامه این نشست انسیه صالحی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد : متاسفانه شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی بخش عمده ای از خدمات و دوره های آموزشی در کشور شد ، ولی با تمام این احوال ما در معاونت آموزشی تمام تلاش خود را در خصوص ارائه خدمات به صورت آنلاین به  فراگیران و متقاضیان انجام دادیم و تا حدودی رضایت نسبی در برگزاری دوره ها به صورت آنلاین به خصوص دوره های زبان های خارجی داریم ولی به هر حال  بخشی از فعالیت های آموزشی به خصوص در دپارتمان پزشکی با توجه به لزوم ارائه دوره ها به صورت عملی با مشکل روبرو بودیم.

صالحی در ادامه افزود : ما امروز در این نشست کنار یکدیگر قرارداریم تا از تجربیات و ایده های یکدیگر در عرصه آموزش به خصوص در دوران کرونا استفاده نماییم ، باید به استحضارتان برسانم ما در معاونت آموزشی به دنبال گسترش آموزش‌های غیر حضوری با هدف حفظ ارتباط با فراگیران حتی پس از پایان کرونا هستیم.

شایان ذکر است در این نشست مدیران و کارکنان مراکز در خصوص روند فعالیت ها و کم و کیف دوره های آموزشی و راهکارهای خود مطالبی را عنوان نمودند.


نظر شما :