به همت اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی  و جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

دوره آموزشی آنلاین الکترونیک حسابداری شرکتهای تعاونی در حال برگزاری است

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۸۹۹۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و با همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی دوره آموزشی رایگان الکترونیک حسابداری شرکت­های تعاونی در حال برگزاری است.
دوره آموزشی آنلاین الکترونیک حسابداری شرکتهای تعاونی در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ؛به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و با همکاری جهاددانشگاهی استان مرکزی دوره آموزشی رایگان الکترونیک حسابداری شرکت­های تعاونی در حال برگزاری است.

فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه گفت: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر، ارائه آموزشها به صورت مجازی یکی از بهترین راهکارهایی است تا با استفاده از آن بدون نگرانی به ارائه آموزش ها در بستر اینترنت پرداخته شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی و بالابردن سطح مهارت و نحوه حسابداری شرکت های تعاونی ها بیان کرد.

غنی پور ادامه داد: این دوره آموزشی در راستای قرارداد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و جهاددانشگاهی استان به منظور توسعه و توانمندسازی تعاونی ها صورت می گیرد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دوره آموزشی رایگان الکترونیک حسابداری شرکت­های تعاونی با تدریس علی بقائی هر روز از ساعت 16 الی 18 بصورت آنلاین برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی استان ارائه خواهد شد.


نظر شما :