رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۹۷۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی تاکید کرد:  بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی بر بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دکتر مهدی رئوفی در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی و جمعی از مدیران این نهاد که به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اثربخشی این نهاد در دوران انقلاب اسلامی و دوران گذار دانشگاه‌ها، حضور مسئولانه این نهاد در دفاع مقدس و ادامه مسیر تا به امروز و ورود جهاد دانشگاهی به محورهای بنیادی، توسعه‌ای و فناوری، افزود: در بحث ساختارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی محورهایی وجود دارد که می‌توان درخصوص آنها تعامل منطقه‌ای شکل داد و در این راستا می‌توان از دستاوردهای ملی جهاد دانشگاهی در سطح استان بهره‌مند شد. 

رئوفی با تقدیر از فعالیت های ارزشمند جهاد دانشگاهی در راه اندازی و تاسیس دانشگاه های علمی کاربردی در شهرهای اراک، ساوه و نیم ور ادامه داد: امیدواریم با تقویت فعالیت های کارآفرینی در دانشگاه ها، شاهد ارتقای هرچه بیشتر علمی و مهارتی فارغ التحصیلان این دانشگاه باشیم.

مهندس مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار گزارشی از فعالیت های این نهاد در حوزه های مختلف ارائه و بر تعامل حداکثری این نهاد با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تاکید کرد.

 


نظر شما :