به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی، آزمون مجدد توانمند سازی آموزشیاران نهضت سواد آموزی برگزار شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۷ کد : ۲۰۱۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی، آزمون مجدد توانمند سازی آموزشیاران نهضت سواد آموزی برگزار شد

به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی، آزمون مجدد توانمند سازی آموزشیاران نهضت سواد آموزی به مناسبت روز جهانی سواد آموزی در شهرهای اراک و ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، محمد رضا آقاجانی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن اعلام این خبر افزود :با توجه به درخواست های مکرر و با عنایت به هماهنگی بعمل آمده بین نهضت سوادآموزی و جهاد دانشگاهی، امکان ثبت نام مجدد و شرکت در آزمون برای کلیه آموزش دهندگانی که در سال گذشته موفق به ثبت نام و گذراندن دوره آموزش مجازی توانمند سازی جهاد دانشگاهی نشده و یا در آزمون پایانی موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی نشده اند ، فراهم شد .

آقاجانی در ادامه اظهار کرد: این آزمون در سه بازه زمانی در شهرستان های اراک و ساوه همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد. این آزمون در استان مرکزی 80 داوطلب داشت و آزمون بصورت  مجازی (اینترنتی)  با حضور همکاران معاونت آموزشی برگزار شد .

آقاجانی در پایان خاطر نشان کرد:  افرادی که موفق به کسب نمره حدنصاب قبولی شوند، گواهینامه صلاحیت حرفه ای معتبر با عنوان فنون و مهارت های تدریس به مدت 126 ساعت اعطا خواهد شد.

 


نظر شما :