آمادگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در کمک به ارتقای توانمندی های دهیاران

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۸ کد : ۲۰۴۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
آمادگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در کمک به ارتقای توانمندی های دهیاران

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از آمادگی این نهاد درخصوص کمک به ارتقای توانمندی های دهیاران استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نقل از ایسنا، محمدرضا آقاجانی در حاشیه برگزاری پنجمین آزمون مکاتبه ای دهیاران استان که به همت جهاد دانشگاهی استان برگزاری شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع انسانی مهمترین منایع هر سازمان هستند و با توجه به نقشی که دهیاری ها می توانند در توسعه روستاهای کشور داشته باشند، این آزمون برگزار شد.

وی با بیان اینکه منابع آزمون یکماه قبل در اختیار دهیاران قرار داده شده است گفت: این آزمون براساس شیوه نامه در 4 نقطه استان در حال برگزاری است و امید است دهیارانی که در این آزمون رتبه های برتر را کسب می کنند، در المپیاد علمی دهیاران کشور هم موفقیت هایی را کسب کنند.

آقاجانی افزود: با توجه به شرایط و سوابق جهاد دانشگاهی، بویژه ظرفیت های آموزشی این نهاد می توانیم به خوبی در امر ارتقای توانمندی های دهیاران ایفای نقش کرده و آموزش های کاربردی را برای آنان تدوین و اجرا کنیم. در واقع این ظرفیت در جهاد دانشگاهی وجود دارد که خدمات آموزشی را در این حوزه ارائه دهد.

وی اظهار کرد: این آموزش ها در موضوعات مختلف براساس نیازسنجی انجام شده توسط دفتر امور روستایی استانداری قابل ارائه است و در صورتی که از جهاد دانشگاهی درخواست شود این نهاد می تواند نیازسنجی و شناسایی مزیت های استان را انجام داده و مجموعه عناوین را برای آموزش دهیاران به دفتر روستایی استانداری پیشنهاد دهد.

آقاجانی گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت های پژوهشی و آموزشی که در استان موجود است و از طرفی با توجه به فعالیت دفتر افکارسنجی جهاد دانشگاهی در استان، خدمات متنوعی توسط جهاددانشگاهی استان قابل ارائه است.

به گزارش ایسنا، آزمون دهیاران بخش های تابعه شهرستان های اراک، خمین، شازند، کمیجان، خنداب در دانشگاه علمی کاربردی اراک، آزمون دهیاران بخش های تابعه فراهان، آشتیان و تفرش در دانشگاه آزاد آشتیان، آزمون دهیاران تابعه محلات و دلیجان در دانشگاه نیم ور و آزمون دهیاران تابعه ساوه و زرندیه در دانشگاه علمی کاربردی ساوه برگزار شد.


نظر شما :