در پنجمین جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی استان مرکزی مطرح شد؛

توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی/ ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه های فرهنگی واحد در سال ۹۹

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۴ کد : ۲۰۶۰۲ اخبار عمومی تاپ خبر
در پنجمین جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی استان مرکزی برنامه های توسعه ای واحد در حوزه های پزشکی و فرهنگی با توجه به برنامه ششم توسعه در سال ۹۹ بررسی گردید.
توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی/ ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه های فرهنگی واحد در سال ۹۹

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ نعمتی دبیر شورای معاونین واحد از برگزاری جلسه شورای معاونین با حضور معاونین و مدیران مربوطه در روز چهارشنبه یکم مرداد ماه سال جاری با دستور بررسی برنامه های توسعه ای حوزه های تخصصی واحد خبر داد.

در این جلسه توسعه فعالیت های پزشکی واحد و میزان پیشرفت آن در زمینه های راه اندازی و فعال نمودن آزمایشگاه ژنتیک پزشکی، کلینیک های حفظ باروری، سلامت جنسی، اهدا و همچنین کلینیک دیابت و زخم بحث و بررسی و در ادامه معاون فرهنگی گزارشی از فعالیت های سال 98 ارائه نمود.

غلامی در این زمینه گفت: معاونت فرهنگی واحد در سال 98 ضمن برگزاری برنامه های فاخر و ملی نظیر طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم ، آئین نکوداشت پروفسور قوام زاده، برگزاری اولین دوره مسابقه دفاع سه دقیقه ای در استان مرکزی و...، به افتخارات و رتبه های برتر ملی در زمینه انتخاب به عنوان انتشارات برتر کشوری، سازمان فعالیت های قرآنی برتر کشوری و کسب رتبه های اول تا سوم ماهیانه در سال 98 دربین شعب خبرگزاری بین المللی قرآن و... اشاره نمود. وی در ادامه به برنامه های سال 99 با توجه به برنامه ششم توسعه حوزه فرهنگی واحد با توجه به شرایط کرونایی استان اشاره و به همکاری کلیه حوزه ها در اجرای برنامه های فوق و توجه ویژه بر اجرای برنامه ها با استفاده از فضای مجازی نظیر برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در فضای مجازی، تالیف، ترجمه و چاپ کتاب توسط سازمان انتشارات، اجرای طرح های افکارسنجی توسط ایسپا و توسعه کیفی فعالیت های خبری توسط ایسنا و ایکنا و همچنین توسعه فعالیت های سازمان دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تاکید نمودند. وی از تشکیل شورای علمی افکارسنجی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد و همچنین به منظور تاثیر فعالیتهای خبرگزاری ایکنا در استان، به تشکل شورای تخصصی قرآنی خبرگزاری ایکنا با حضور اساتید قرآنی اشاره نمودند.

در ادامه جلسه  ضمن بررسی فرایندهای صدور احکام حقوقی سال 99 اعضای جهاد دانشگاهی توسط مدیر امور اداری و عمومی واحد، گزارشی از اقدامات حوزه روابط عمومی از اجرای برنامه های ویژه سالگرد جهاد دانشگاهی باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدیر روابط عمومی ارائه گردید.

نعمتی در پایان گفت: جلسات شورای معاونین به عنوان بالاترین مرجع سیاست گذاری در جهاد دانشگاهی در سال 98 به طور میانگین هر هفته با حضور معاونین همزمان با کمیته بحران  که توسط استانداری مرکزی ابلاغ گردیده است برگزار گردید. کارگروه مقابله با بیماری های عفونی نیز به عنوان یکی از کارگروه های این شورا نیز از ابتدای اسفندماه تا امروز با برگزاری 5 جلسه برنامه ها و اقدامات واحد در زمینه اقدامات پیشگیرانه در زمان کرونا را بررسی نموده است.

 


نظر شما :