در آستانه‌ی چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی پخش می‌شود؛

«الگو»؛ ویژه‌‌برنامه‌ی تلویزیونی معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی از شبکه‌ی چهار

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۰۸۱۰ اخبار عمومی
در آستانه‌ی چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، برنامه‌ای با عنوان «الگو» با محوریت معرفی دستاوردهای این نهاد در گروه دانش شبکه‌ی چهار سیما تهیه شده است. این برنامه از ۱۲ تا ۱۶ مردادماه ساعت ۱۷ از شبکه‌ی چهارم سیما پخش خواهد شد.
«الگو»؛ ویژه‌‌برنامه‌ی تلویزیونی معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی از شبکه‌ی چهار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، موضوع این برنامه‌ی گفت‌وگومحور، تبیین دستاورد‌های جهاددانشگاهی در چهار دهه‌ی فعالیت در حوزه‌های مختلفی هم‌چون؛ پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزش و تجاری‌سازی است که در هر برنامه، علاوه بر حضور یکی از معاونان جهاددانشگاهی، گزارش‌هایی از زیرمجموعه‌های معاونت مورد نظر نیز پخش خواهد شد.

اجرای این برنامه‌ی ۴۵ دقیقه‌ای به عهده‌ی شهریار ربانی و تهیه‌کننده‌ی آن، مرجان بیات است و پخش برنامه‌ی اول با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی خواهد بود که درباره‌ی دستاورد‌ها و چشم‌انداز‌های جهاددانشگاهی صحبت خواهد کرد.

برنامه‌ی دوم با حضور دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی پخش می‌شود و هم‌چنین دکتر عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان، دکتر محمدرضا صادقی رییس پژوهشگاه ابن‌سینا، مهندس حمید آب‌روشن رییس جهاددانشگاهی علم و صنعت، دکتر حبیب‌الله اصغری رییس جهاددانشگاهی خواجه‌نصیرالدین طوسی و دکتر سید رضا شاکری از پژوهشگاه علوم انسانی میهمان برنامه خواهند بود.

سومین برنامه به معرفی معاونت فرهنگی و زیرمجموعه‌های آن نظیر ایسنا، ایکنا و... خواهد پرداخت که با حضور دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی پخش می‌شود.

در برنامه‌ی چهارم، «الگو» میزبان دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزش جهاددانشگاهی می‌شود که او درباره‌ی آموزش عالی، دوره‌های کوتاه‌مدت و آزمون‌های گوناگون و دستاورد‌ها و چشم‌انداز پیش رو سخن خواهد گفت.

برنامه‌ی پنجم این برنامه هم‌زمان با سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی پخش می‌شود و درباره‌ی تجاری‌سازی در این نهاد و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وابسته به آن گفت‌وگو خواهد شد.


نظر شما :