۲۹ مرداد، آخرین مهلت پاسخگویی به سوالات داوطلبان استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۱۶۹۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آخرین مهلت پاسخگویی به داوطلبان در این خصوص را ۲۹ مردادماه اعلام کرد.
۲۹ مرداد، آخرین مهلت پاسخگویی به سوالات داوطلبان استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک

بر اساس اعلام معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، کارنامه نتایج اولیه این آزمون از روز چهارشنبه 22 مرداد در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.

آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه آنان، عبارت " شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید" را ملاحظه می کنند می توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه برای تکمیل مدارک مراجه کنند.

بر اساس این گزارش، مدارک مورد نیاز شامل اصل شناسنامه به همراه دو نسخه فتوکپی از کلیه صفحات، کارت ملی به همراه دو نسخه کپی از دو طرف کارت، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی(آقایان) بهمراه دو نسخه کپی از دو طرف کارت، اصل مدرک تحصیلی که در زمان ثبت نام، بر اساس آن ثبت نام کرده اند بهمراه دو نسخه کپی، چهار قطعه عکس 3*4، معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ایثارگران و ارائه شماره تلفن همراه جهت برقراری تماس در موارد ضروری است.

کلیه داوطلبان باید بر اساس تاریخ و ساعت درج شده در کارنامه خود برای بررسی مدارک مراجعه کنند. عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی کند و این مرحله صرفا جهت بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها و افراد واجد شرایط بر اساس دفترچه راهنمای آزمون است.

چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک و گزینش، برعهده داوطلب خواهد بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که هرگونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه آنها صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir تا تاریخ 29 مرداد 1399 انجام می شود، لذا داوطلبان از مراجعه حضوری و تماس تلفنی در این رابطه خودداری کنند.


نظر شما :