پذیرش بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور در مهرماه ۹۹

۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۱۹۱۵ معاونت آموزشی
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور عنوان کرد : مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور در مهر ماه سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.
پذیرش بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور در مهرماه ۹۹

علی عباس رئیس محمدی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم‌ور از سال 1386 فعالیت آموزشی خود را آغاز نموده و در سال جاری نیز موفق به کسب رتبه برتر استانی گردیده، همچنین تاکنون توانسته بیش از 3000دانشجو در رشته های مختلف فارغ التحصیل نماید و در حال حاضر دارای دوهزار متر مربع فضای آموزشی و اداری می باشد.
وی پتانسیل منطقه در زمینه پذیرش رشته‌های فنی، کامپیوتر، معماری و همچنین دارا بودن معادن سنگ را از جمله دلایل تمرکز و تمایل این مرکز در ارائه کد رشته‌های فنی عنوان کرد و گفت: کارگاه‌های لازم جهت آموزش این رشته‌ها در مرکز و یا سطح شهرستان مستقر هستند. 
مهندس رئیس محمدی با اشاره به تأمین بخشی از امکانات این مرکز از محل کمک‌های مردمی گفت: مرکز نیم‌ور در زمینه جذب کمک‌های مردمی در سطح استان رتبه اول را داراست و این امر تنها نتیجه علاقه مردم این شهرستان به ارتقاء سطح فرهنگی و آموزشی نیم‌ور است. 
وی در مورد میزان توانمندی عملی فارغ التحصیلان مراکز علمی کاربردی گفت: سیاست آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم تربیت تکنسین‌های دارای قابلیت کارگاهی است و در این راستا واحدهای عملی بسیاری در زمینه آموزش رشته های مختلف به دانشجویان تعریف می شود که باعث بالا رفتن توانایی عملی فارغ التحصیلان از این مرکز شده و بر اساس آمار موجود بیش از 60 درصد از این افراد جذب بازار کار در رشته تحصیلی خود می‌شوند. 
ایشان در خاتمه ضمن بیان برخی از امکانات ویژه برای دانشجویان پذیرفته شده در مهر ماه 99 افزود: از مزایای پذیرش دانشجو در این مرکز، عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و برخورداری از هر نوع مدرک دیپلم یا فوق دیپلم، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و آنلاین، استفاده از وام دانشجویی، امکان تقسیط شهریه تحصیلی، ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاهها، ادامه تحصیل رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و بهره مندی از معافیت تحصیلی برادران می باشد.  

آدرس و شماره مرکز: نیم ور خیابان امام خمینی(ره) بلوار امام علی(ع) نبش عرفان 8

08643324797-08643324777

وب سایت : http://nimvar.iastjd.ac.ir


نظر شما :