بیانیه اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۸ کد : ۲۲۶۰۸ اخبار عمومی تاپ خبر
اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پی اهانت به ساحت نورانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن مجید بیانیه ای صادر کردند
بیانیه اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

بسم الله الرحمن الرحیم
 اهانت به فرستادگان آسمانی اهانت به تمامیت آزادی و آزادگی انسان است . اهانت به چکیده انبیاء آسمانی اهانت به روح بلند  انسان وماهیت زندگی ست.وچه بد وجاهلانه فساد درون خود را به نمایش می گذارند وچه خنده دار است که  تصور می کنند با دهان های آلوده می توانند نور خدواند را خاموش کنند وچه زیبا فرموده است قرآن کریم    که" یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ" 
درحالی به پیام آور آگاهی،اهانت می کنند که خود را سردمدار دانش می خوانند!!وچه بد دانشی دارند که نمی دانند خورشید خاموش شدنی نیست  و انسان های تشنه همچنان جذب عطوفت و رحمتش می شوند. وخدا می خواهد نور خود را به کمال برساند .
 گرچه توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم که با هدف اسلام‌ستیزی و تقویت پروژه اسلام‌هراسی و تفرقه‌افکنی میان مسلمانان  هر ازگاهی با اهداف مختلف سردر می اورد ،مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست اما خود  گواهی دیگری بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن‌ها توسط مدعیان دروغ پرداز است!!
آنان هر چند وقت یک بار با جریحه دار کردن احساسات وعواطف موحدین جهان ،خاصه مسلمانان ،بر صفحه روزگار حک می کنند که مدت هاست از شئونات انسانی خارج شده اند ومحتاج نگاه ها ترحم برانگیزند.... .
ما اساتید، دانشجویان و جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی این اقدامات را، توهین به ارزش های انسانی واسلامی و عقاید  دو میلیارد مسلمان در جهان قلمداد می‌ کنیم و به دولتمردان کشورهای غربی  هشدار می دهیم از خشم ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان در امان نخواهند بود اگر به این رفتارهای ددمنشانه خود پایان ندهند.
 


نظر شما :