نشست مشترک معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاونت بهداشت  امداد و درمان سپاه روح الله استان مرکزی

۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۱ کد : ۲۲۶۲ معاونت آموزشی
نشست مشترک معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاونت بهداشت  امداد و درمان سپاه روح الله استان مرکزی

نشست مشترک فی مابین معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی و معاونت بهداشت  امداد و درمان سپاه روح الله استان مرکزی در شنبه هفتم مهرماه برگزار گردید .

محمدرضا آقاجانی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود در راستای برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی مبنی بر توسعه فعالیت های تخصصی در حوزه معاونت آموزشی و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این نشست برگزار گردید . 

آقاجانی خاطر نشان کرد این نشست  با حضور سید جواد میرعباسی معاون امداد و درمان سپاه روح الله استان مرکزی و کارشناسان مربوطه و همکاران حوزه معاونت آموزشی واحد استان مرکزی در محل کلینیک ثارالله سپاه روح استان برگزار شد . 

وی در ادامه افزود : در این نشست ابتدا مشروح فعالیتهای جهاد دانشگاهی در کشور واستان مرکزی به سمع و نظر حاضران در نشست رسید و در این میان فعالیتهای آموزشی جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی نیز بطور کامل توصیف گردید . 

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه گفت : معاون امداد و درمان سپاه روح الله استان ضمن تمجید و تجلیل از فعالیتهای جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کرد. 
در ادامه این جلسه بر توسعه فعالیت های آموزشی در حوزه پزشکی فی مابین جهاد دانشگاهی استان مرکزی و سپاه روح الله استان مرکزی تاکید شد .


نظر شما :