برگزاری وبینار آموزشی "کسب و کارهای اینترنتی" ویژه پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۲ کد : ۲۲۷۳۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرایی سازی برنامه های سند ارتقاء وضعیت زنان، وبینار آموزشی کسب و کارهای اینترنتی به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی و با همکاری جهاددانشگاهی استان و با حضورجمعی از پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مسعود شهرجردی مدیر پروژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، 23 شهریورماه در این وبینار آموزشی که بصورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه کسب و کار اینترنتی در ایران موضوع جدیدی نیست و شاید همه افراد جامعه شناخت دقیقی از استارت آپ ها و کسب و کارهای موجود در اینترنت نداشته باشند، اظهارکرد: این روزها تقریباً همه افراد به‌ نوعی با این نوع کسب و کارها در ایران سروکار دارند. این مدل‌ های جدید کسب و کار، روزبه‌روز با نوآوری در تلاش هستند بخشی از نیازهای ما را پوشش دهند.

وی تصریح کرد: کسب و کار اینترنتی ترکیبی از مهارت، دانش و خلاقیت است که بتواند نیازهای قشری از افراد جامعه را برطرف کند و به هر نوع فعالیتی در اینترنت که منجر به کسب درآمد از طریق اینترنت شود، کسب و کار اینترنتی گفته می‌شود.

شهرجردی با بیان اینکه امروز هر کسی می‌تواند کسب و کار اینترنتی را آغاز کند، ادامه داد: ابزارهای فوق العاده ای امروزه به سادگی در دسترس هستند و تکنولوژی‌هایی که قبلا هزینه زیادی داشتند، امروزه با قیمت بسیار کم و حتی رایگان در دسترس هستند.

مدیر پروژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در پایان به راهکارهای قانونی شرایط راه اندازی و ثبت فروشگاه  اینترنتی، زیرساخت ها، زبان برنامه نویسی، نحوه بازاریابی، اتصال به بازار و ... اشاره کرد.


نظر شما :