برگزاری نشست بررسی راهکارهای توسعه طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی با حضور عضو هیات رئیسه مجلس

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۲۸۹۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
 رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی به منظور بررسی راهکارهای توسعه طرح ملی مشاغل خانگی،۲۷ شهریورماه با حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
برگزاری نشست بررسی راهکارهای توسعه طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی با حضور عضو هیات رئیسه مجلس

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان با تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، اظهارکرد: این طرح  در31 استان کشور به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در راستای کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله شناسایی مزیت و فرصت‌ها، توانمندسازی و اتصال به بازار تعریف شده است، افزود: این طرح برای ساماندهی، استعدادسنجی و توانمندسازی در کشور اجرایی می‌شود، گفت: ۲۰۰۰ متقاضی مشاغل خانگی در استان مرکزی در این طرح ساماندهی خواهند شد.

شهرجردی تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان آموزش مهارت‌های مشاغل خانگی در قالب این طرح ملی از دهه اول شهریور ماه آغاز شده و تا پایان دهه اول مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی موفق این طرح در استان نیازمند همراهی، همکاری و هم ‌اندیشی بخش ‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

حجت اسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در ادامه بر حمایت و همکاری در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.


نظر شما :