منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی : جهاد دانشگاهی مجموعه ای خوشنام در اجرای نقشه جامع علمی کشور است

۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۹ کد : ۲۳۵۸ اخبار عمومی تاپ خبر
منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی : جهاد دانشگاهی مجموعه ای خوشنام در اجرای نقشه جامع علمی کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی محمدرضا منصوری  نماینده محترم مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جریان دیدار با مهندس مسعود شهرجردی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در ساوه اظهار کرد: تصمیمات کارشناسی که منجر به انجام اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی می شود زمینه ساز توسعه علمی کشور در تمامی ابعاد شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی الگویی مناسب برای مراکز علمی و  مجموعه‌ای خوشنام در اجرای نقشه جامع علمی کشور است.

 

وی به برخورداری از این نهاد عظیم علمی کشور به نیروی انسانی اصیل و توانمند اشاره کرد و گفت: فعالیت ارزشمند جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهشی آثار و برکات فراوانی را در کشور از خود بر جای گذاشته است به گونه ای که بخشی اعظمی از نیاز پژوهشی کشور به حوزه های مختلف توسط نیروی انسانی متخصص و توانمند این مجموعه برطرف می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت در ادامه به تقویت بنیه های علمی و ظرفیت های تحقیقاتی و پژوهشی کشور برای تولید ثروت با بهره مندی از پتانسیل عظیم جهاددانشگاهی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی به خدمات موثر جهاددانشگاهی استان مرکزی در حوزه های گوناگون اشاره کرد و خواستار ارائه خدمات این نهاد در تمامی نقاط استان مرکزی به ویژه شهرستان های ساوه و زرندیه شد.

منصوری بیان کرد: فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه آموزش عالی، مراکز تخصصی کوتاه مدت، مرکز ناباروری، کلینیک سلامت، بانک خون بندناف و مرکز افکار سنجی و نیز خبرگزاری ایسنا و ایکنا را مورد تحسین قرار داد و خواستار عدالت نسبی در توزیع امکانات به تمامی شهرهای استان شد.

وی در ادامه گفت: مردم استان مرکزی باید از تمامی خدمات و ظرفیت های جهاددانشگاهی به طور عادلانه و یکسان بهره مند شوند تا خدمت رسانی به معنای واقعی محقق شود.


نظر شما :