سرپرست فرمانداری محلات:

استفاده از شیوه های نوین تجارت، از عوامل موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۴۴۴۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
سرپرست فرمانداری محلات ابراز امیدواری کرد که طرح توسعه ملی مشاغل خانگی بتواند بخشی از مشکلات اشتغال شهرستان را رفع کند و افزود: با آموزش و توانمندسازی افراد و اتصال آنها به بازار و آموزش شیوه های نوین تجارت، از جمله تجارت الکترونیک می توان اجرای موفقیت آمیز این طرح را شاهد بود.
استفاده از شیوه های نوین تجارت، از عوامل موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی خواهد بود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، محمدرضا ناظری در حاشیه افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان محلات، با بیان اینکه توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری یکی از مهمترین دغدغه های تمام دولت ها بوده و هست، افزود: در ماه های اخیر طی تفاهم ای مابین وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی کشور طرحی تحت عنوان توسعه مشاغل خانگی تنظیم شده که با رویکرد آموزش محوری اجرا می شود.

وی اظهار کرد:  در قالب این طرح برخی مشاغل مشخص شده و آموزش هایی به واجدین شرایط که متقاضی شرکت در طرح هستند، ارائه می شود. شهرستان محلات به عنوان دبیرخانه این طرح در جنوب شرق استان مرکزی در نظر گرفته شده و شهرستان های دلیجان، محلات و خمین زیرمجموعه این دبیرخانه هستند.

ناظری بر لزوم توجه به مباحث تکمیلی در این طرح و در نظر گرفتن مشوق هایی برای شرکت کنندگان در طرح تاکید کرد و گفت: امید است در وانفسای بیکاری این طرح باری از مشکلات بسیاری از خانواده ها که درد بیکاری در آنها موج می زند بردارد.

ناظری اظهار کرد: این طرح کم هزینه است و می تواند در توسعه اقتصادی خانواده ها موثر واقع شود و کسانی که در این طرح شرکت می کنند، اگر همت داشته باشند می توانند به موفقیت دست یافته و شغلی پایدار را بریا خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون70 نفر در شهرستان محلات در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: این تعداد کم است و باید تبلیغات بیشتری در خصوص این طرح صورت بگیرد تا محلات نیز بتواند از مزایای این طرح به خوبی بهره مند شود.


نظر شما :