کارگاه آموزشی "آشنایی با رویداد کارآفرینی استارتاپ"

۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۶ کد : ۲۵۵۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارگاه آموزشی "آشنایی با رویداد کارآفرینی استارتاپ"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی اراک ، به همت دفتر کارآفرینی مرکز جهاددانشگاهی اراک کارگاه آموزشی "آشنایی با رویداد کارآفرینی استارتاپ" در  سالن آمفی تئاترجهاد دانشگاهی  برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با رویداد کارآفرینی استارتاپ به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و با همکاری مراکز علمی کاربردی ماشین سازی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک 18 مهرماه در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مهندس معدلی، مدیر مرکز رشد خوشه های فناوری صنایع مخابراتی در این مراسم در این مراسم که جمعی از اساتید و دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان حضور داشتند هدف استارتاپ را آموزش و ترویج کارآفرینی بیان کرد.

وی اذعان کرد: افرادی که خلاقانه محیط اطراف خود نگاه می کنند می توانند ایده های بهتری را برای تبدیل شدن به یک منبع کسب درآمد به دست آورند.

کیوان زینلی مدیر عامل شرکت وب سایت هفت وب نیز در ادامه ، افزود:

استارتاپ به یک کسب‌ و‌ کار نوپا گفته می‌ شود که با هدف پیدا کردن مدل کسب ‌و‌ کار راه‌ اندازی می ‌شود و هیچ تضمینی برای به موفقیت رسیدن آن وجود ندارد.

وی اظهارکرد: شرکت کنندگان در رویداد استارتاپ می بایست ایده های خود را از حالت خام به یک مدل کسب و کار تبدیل کنند.
مدیر عامل شرکت  وب سایت هفت وب در پایان خاطرنشان کرد: رویدادهای استارتاپی تاثیر بسیار زیادی در زمینه فرهنگ سازی و آموزش کارآفرینی دارد.


نظر شما :