حمایت نماینده مردم خمین از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۱ کد : ۲۵۶۰۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی اعلام کرد.
حمایت نماینده مردم خمین از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی که در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی صورت گرفت بر لزوم حمایت همه جانبه از این طرح با توجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا اعلام آمادگی کرد.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه با تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در استان، اظهارکرد:  این طرح بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی،  در سراسر کشور در حال اجراست.

وی افزود: این طرح با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور اجرا می ‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت اجرای این طرح در استان مرکزی 2 هزار نفر است، عنوان کرد: این طرح در سه مرحله شامل بررسی و شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌­های مناطق، توانمندسازی و آموزش متقاضیان کار و سوم وصل کردن شاغلان خانگی به بازارها اجرا می‌شود.

شهرجردی در پایان ایجاد اشتغال پایدار،اتصال پایدار صاحبان مشاغل خانگی به بازار، توانمندسازی مشاغل متقاضیان و کاهش وابستگی به تسهیلات از اهداف این طرح بیان کرد.


نظر شما :