در نشست سه جانبه فرماندار شهرستان خمین، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی

برنامه های مشترک در سطح شهرستان خمین بررسی شد

۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۶ کد : ۲۶۳۱۵ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست مشترک فرماندار شهرستان خمین، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی و بخشدار کمره در تاریخ ۷ دی ماه سال جاری که در محل دفتر فرماندار برگزار گردید برنامه های توسعه ای شهرستان بررسی شد.
برنامه های مشترک در سطح شهرستان خمین بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در این نشست ابتدا در خصوص طرح برند سازی تولید پوشاک شهرستان خمین با توجه به آمار بالای تولید کنندگان پوشاک در خمین بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد موضوع در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مطرح و پس از بررسی و کارشناسی طرح جهت تائید به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارسال گردد . 
در این نشست هم چنین در خصوص اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان ،  تامین مکان مناسب جهت راه اندازی خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در خمین و... بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم گردید .

در ادامه مدیر کل امور و بانوان استانداری مرکزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و هیات همراه با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان من جمله واحد تولیدی کفش تن تاک و تعداد 2 واحد تولید پوشاک ، ضمن دیدار و گفتگو با مدیران این واحدهای تولیدی ، مسائل و مشکلات این واحد ها را نیز بررسی کردند .


نظر شما :