جهاد دانشگاهی استان مرکزی

نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی با متقاضیان و پیشران تولیدکننده لوازم آشپزخانه در اراک

در راستای طرح ملی مشاغل خانگی نشست توجیهی پیش رانان تولید کنند لوازم آشپزخانه برگزار شد
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۵ کد : ۲۷۲۰۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای طرح ملی حمایت از مشاغل خانگی نشست توجیهی با حضور جمعی از بانوان تولیدکننده لوازم آشپزخانه برگزار شد، این طرح با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به منظور تحقق شعار سال، رونق اقتصاد خانوار و حمایت از توسعه و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی اجرا می شود
نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی با متقاضیان و پیشران تولیدکننده لوازم آشپزخانه در اراک

 

نشست توجیهی طرح ملی مشاغل خانگی با متقاضیان و پیشران تولیدکننده لوازم آشپزخانه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در این نشست توجیهی که با حضور جمعی از بانوان تولیدکننده لوازم آشپزخانه برگزار شد، گفت: این طرح با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به منظور تحقق شعار سال، رونق اقتصاد خانوار و حمایت از توسعه و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: طرح ملی مشاغل خانگی  در 3 مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت ‌های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار مورد توجه قرار گرفته است.

غنی پور سهمیه استان مرکزی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را 2 هزار نفر عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تامین بازار مصرف اجرا می ‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ملی مشاغل خانگی به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها و توسعه اقتصاد کشور از طریق توسعه مشاغل خانگی است.

 


نظر شما :